Sint Maarten, where dreams come true! - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Iris Erinkveld - WaarBenJij.nu Sint Maarten, where dreams come true! - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Iris Erinkveld - WaarBenJij.nu

Sint Maarten, where dreams come true!

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 December 2015 | Nederland, Sint Maarten

Ik begin alweer bijna aan mijn laatste maandje hier op Sint Maarten. Afgelopen 2 weken heb ik paps en mams op bezoek gehad en heb ik lekker vakantie kunnen vieren met hun en natuurlijk mijn verjaardag!

Op 24 november zijn papa en mama geland op Sint Maarten, ik heb ze eerst opgewacht op het strand, waar ik zeker niet de enige was. Het hele strand stond vol met toeristen om de KLM op te wachten, en iedereen was enthousiast aan het schreeuwen dat er zo’n groot vliegtuig aan kwam, en ik deed natuurlijk net zo hard mee, want ja papa en mama kwamen er aan! Daarna ben ik gauw na de luchthaven gegaan en heb ik ze daar opgewacht.

Samen met hun heb ik eerst een week vakantie gehad. We hebben veel leuke dingen gedaan zoals hiken door de bossen, Fort Amsterdam bezocht, een dagje naar Philipsburg en Marigot, natural pools opgezocht, de berg beklommen, naar het strand natuurlijk en nog veel meer. De 2e week hoefde ik ook maar 2 dagen te werken, dus ik mocht niet klagen.

En maandag 30 november was het dan zover, eindelijk kwam mijn droom uit, ik ging met dolfijnen zwemmen, als cadeau van paps en mams, alvast voor mijn verjaardag. En wat was dit gaaf! Ik heb ongeveer 45 min met de dolfijnen in het water gelegen samen met een trainer en 2 anderen mensen. De trainer zei wat we konden doen met de dolfijnen, en er werden ontzettend veel foto’s gemaakt dus ik heb een mooi aandenken aan dit avontuur. Ook hebben papa en mama mooi mee kunnen kijken vanaf de kant.

5 december was ik natuurlijk jarig, vrijdag avond heb ik eerst een gezellige avond met het huis gehad en zaterdags heb ik mijn verjaardag gevierd met paps en mams. Het was heel bijzonder op mijn verjaardag in de zon te vieren, al heb ik nog steeds niet echt het besef dat het alweer december is.

Op stage beginnen we nu ook met de laatste weekjes. Ik ben druk bezig met het afronden van de opdrachten van school. 30 december hebben we namelijk alweer onze laatste stage dag, de tijd vliegt voorbij. Ook hebben we van stage een barbecue gehad, iedereen van het team moest wat maken voor de barbecue en dat meenemen. Daarna gingen we het verkopen. Dat zie je hier heel veel langs de straat, en van het geld wat we hiermee ophaalde gaan we nog een keer met het hele team van uit eten. Uiteindelijk hebben we ongeveer 200 bakjes met eten verkocht, dus we zijn druk bezig geweest die dag. Het was leuk om dit een keer mee te maken om het zelf te doen, want op Sint Maarten zie je in elke straat haast wel van zulke tentjes met barbecues.

Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 1164
Totaal aantal bezoekers 3477

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 11 Januari 2016

Sint Maarten

Landen bezocht: